Короткий опис(реферат):
У статті обгрунтовується необхідність формування кросMкультурних компетенцій здобувачів, які навчаються на управлінських напрямах підготовки, і формулюється авторське бачення змісту курсу "кросMкультурний менеджмент". Проаналізовані основні принципи кросMкультурного управління, які можуть бути використані під час написання підручників або в роботі менеджерів. Для реалізації управлінських технологій сьогодні співробітник компанії повиM нен мати кросMкультурні навики, тобто здатність у чужому та змішаному культурному середовищі демонструвати послідовну поведінку, яка призводить до досягнення поставлених цілей. До кросMкультурних навиків належать: роM зуміння природи культури та того, що культура впливає на поведінку людини на його робочому місці; розуміння відмінностей між культурами; розуміння того, як культурні фактори впливають на організацію структур, систем та пріоритетів; уміння запроваджувати елементи однієї культури в іншу; розуміння того, як глибоко елементи однієї культури можуть бути запроваджені в іншу, та навпаки. Протипоказанням в роботі інтернаціонального менеджера є етноцентризм, тобто бажання "вписати" представників однієї культури в рамки своєї та очікувати від них відповідної цим нормам поведінки. Актуальність мультиагентної системи обумовлене наступними основними причинами: складність сучасних сисM тем та організацій, яка досягає такого рівня, що централізоване управління в них є неефективним через наявність великих потоків інформації.