dc.contributor.author |
Капліна, А.І. |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-03T10:21:40Z |
|
dc.date.available |
2022-02-03T10:21:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-12 |
|
dc.identifier.citation |
Капліна А. І. Формування крос-культурних компетенцій здобувачів як умова соціальної та професійної адаптації. Агросвіт. 2021. № 23. С. 49–53. DOI: 10.32702/2306-6792.2021.23.49 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7844 |
|
dc.description.abstract |
У статті обгрунтовується необхідність формування кросMкультурних компетенцій здобувачів, які навчаються на управлінських напрямах підготовки, і формулюється авторське бачення змісту курсу "кросMкультурний менеджмент". Проаналізовані основні принципи кросMкультурного управління, які можуть бути використані під час написання підручників або в роботі менеджерів. Для реалізації управлінських технологій сьогодні співробітник компанії повиM нен мати кросMкультурні навики, тобто здатність у чужому та змішаному культурному середовищі демонструвати послідовну поведінку, яка призводить до досягнення поставлених цілей. До кросMкультурних навиків належать: роM зуміння природи культури та того, що культура впливає на поведінку людини на його робочому місці; розуміння відмінностей між культурами; розуміння того, як культурні фактори впливають на організацію структур, систем та пріоритетів; уміння запроваджувати елементи однієї культури в іншу; розуміння того, як глибоко елементи однієї культури можуть бути запроваджені в іншу, та навпаки. Протипоказанням в роботі інтернаціонального менеджера є етноцентризм, тобто бажання "вписати" представників однієї культури в рамки своєї та очікувати від них відповідної цим нормам поведінки. Актуальність мультиагентної системи обумовлене наступними основними причинами: складність сучасних сисM тем та організацій, яка досягає такого рівня, що централізоване управління в них є неефективним через наявність великих потоків інформації. |
ru |
dc.publisher |
Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
компетентнісно-орієнтована освіта |
ru |
dc.subject |
глобалізація |
ru |
dc.subject |
інтернаціоналізація |
ru |
dc.subject |
менеджменту |
ru |
dc.subject |
крос-культурні компетенції |
ru |
dc.subject |
крос-культурний менеджмент |
ru |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ КРОС КУЛЬТУРНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗДОБУВАЧІВ ЯК УМОВА СОЦІАЛЬНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |