Короткий опис(реферат):
Будь-який туристичний продукт являє собою складний і неоднорідний комплекс товарів та послуг.
Формування конкурентоспроможних туристичних продуктів і оцінка привабливості існуючих продуктів повинні відбуватися з урахуванням і специфіки всіх вхідних елементів, і значущості кожного
елемента для формування привабливості туристичного продукту у цілому. Метою роботи є виявлення туристичних уподобань в оцінці споживачами туристичного продукту, визначення спрямованості змін щодо їх поліпшення. Запропоновано методику визначення споживчих переваг під час формування структури туристичного продукту; визначення найбільш важливих чинників формування
туристичного продукту і розроблення управлінських заходів щодо поліпшення стану цих чинників.
Для ранжування споживчих переваг у структурі туристичного продукту пропонується використовувати метод експертних оцінок, в якому рядки відповідають назві пропонованих послуг, а стовпці –
оцінкам, виставленим експертами за пропоновані послуги. Сумарна кількість оцінок за стовпцями
матриці характеризує ступінь зацікавленості послугами.