dc.contributor.author |
Кацемір, Яна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-23T08:51:45Z |
|
dc.date.available |
2021-06-23T08:51:45Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кацемір Я. В. МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СПОЖИВЧОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ [Електронний ресурс] / Яна Віталіївна Кацемір. – 2020. – Режим доступу до ресурсу: http://www.econ.vernadskyjournals.in.ua/journals/2020/31_70_1/22.pdf. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6601 |
|
dc.description.abstract |
Будь-який туристичний продукт являє собою складний і неоднорідний комплекс товарів та послуг.
Формування конкурентоспроможних туристичних продуктів і оцінка привабливості існуючих продуктів повинні відбуватися з урахуванням і специфіки всіх вхідних елементів, і значущості кожного
елемента для формування привабливості туристичного продукту у цілому. Метою роботи є виявлення туристичних уподобань в оцінці споживачами туристичного продукту, визначення спрямованості змін щодо їх поліпшення. Запропоновано методику визначення споживчих переваг під час формування структури туристичного продукту; визначення найбільш важливих чинників формування
туристичного продукту і розроблення управлінських заходів щодо поліпшення стану цих чинників.
Для ранжування споживчих переваг у структурі туристичного продукту пропонується використовувати метод експертних оцінок, в якому рядки відповідають назві пропонованих послуг, а стовпці –
оцінкам, виставленим експертами за пропоновані послуги. Сумарна кількість оцінок за стовпцями
матриці характеризує ступінь зацікавленості послугами. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.subject |
туризм, послуги, привабливість, споживчі переваги, експертні оцінки |
ru |
dc.title |
МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ СПОЖИВЧОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |