Аннотации:
У статті проаналізовано oснoвні положення і підходи в аналізі брендів, які в наші дні служать найважливішим аргументом в боротьбі за переваги купівлі на більшості ринків, що свідчить про серйозні трансформаційні зміни в ринковому механізмі. Розкрито аспекти появи і зростання значення феномена бренду, які зумовила еволюція ринкової економіки і суспільства в цілому.
Наголошено на доречності комунікаційної підтримки вітчизняних товарів, що має надавати держава у вигляді комплексу заходів із пропаганди товарної підтримки. Серед них: підтримка виставково-ярмаркової діяльності; організація національних і регіональних конкурсів кращих вітчизняних товарів; активне використання ЗМІ та мережі Інтернет для формування етичних мотивів споживання вітчизняних товарів; створення єдиного зонтичного бренду, що об'єднує різноманітну продукцію вітчизняних товаровиробників. З’ясовано, що у вітчизняних виробників знову з'явилася можливість посісти вагоме місце не тільки на полицях українських магазинах, але і в системі переваг потенційних споживачів. Для цього необхідно не тільки пропонувати реально конкурентоспроможні щодо співвідношення ціни і якості товари, а й уміло їх просувати.