dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-04T18:43:13Z |
|
dc.date.available |
2021-01-04T18:43:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5564 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано oснoвні положення і підходи в аналізі брендів, які в наші дні служать найважливішим аргументом в боротьбі за переваги купівлі на більшості ринків, що свідчить про серйозні трансформаційні зміни в ринковому механізмі. Розкрито аспекти появи і зростання значення феномена бренду, які зумовила еволюція ринкової економіки і суспільства в цілому.
Наголошено на доречності комунікаційної підтримки вітчизняних товарів, що має надавати держава у вигляді комплексу заходів із пропаганди товарної підтримки. Серед них: підтримка виставково-ярмаркової діяльності; організація національних і регіональних конкурсів кращих вітчизняних товарів; активне використання ЗМІ та мережі Інтернет для формування етичних мотивів споживання вітчизняних товарів; створення єдиного зонтичного бренду, що об'єднує різноманітну продукцію вітчизняних товаровиробників. З’ясовано, що у вітчизняних виробників знову з'явилася можливість посісти вагоме місце не тільки на полицях українських магазинах, але і в системі переваг потенційних споживачів. Для цього необхідно не тільки пропонувати реально конкурентоспроможні щодо співвідношення ціни і якості товари, а й уміло їх просувати. |
ru |
dc.publisher |
June # 45, 2020. – Р.257-262 |
ru |
dc.subject |
бренд, конкурентоспроможність, чинники зростання, інформаційна економіка, торгова марка, комунікативна діяльність фірми, економічний розвиток |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.title |
Бренд як фактор конкурентноспроможності |
ru |
dc.type |
Article |
ru |