Аннотации:
В умовах загострення конкуренції на локальних ринках товаровиробнику продукції м’ясопереробки необхідно забезпечити перехід від короткострокових трансакцій до відносин, орієнтованих на довгочасну перспективу на основі цілісної, інтегрованої, соціально відповідальної, орієнтованої на споживачів, партнерів та власний персонал концепції побудови маркетингової діяльності для забезпечення конкурентної стійкості та можливості утримати клієнтів. У статті проаналізовано конкурентні позиції лідируючих м’ясопереробних підприємств на регіональному ринку та оцінено їх маркетингову діяльність з позиції холістичної спрямованості. Виявлено проблеми та окреслено шляхи їх вирішення через впровадження принципів холістичного маркетингу, використання сучасних інструментів комплексу маркетингу й новітніх технологій побудови взаємовідносин, що дасть змогу підвищити ефективність діяльності підприємства та досягти ефекту синергії.