dc.contributor.author |
Боліла, Світлана Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Наталя Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-29T06:51:59Z |
|
dc.date.available |
2020-12-29T06:51:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Боліла, С. Ю., & Кириченко, Н. В. (2020). ХОЛІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ М’ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ. Економічний простір, (160), 34-39. https://doi.org/10.32782/2224-6282/160-6 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5365 |
|
dc.description.abstract |
В умовах загострення конкуренції на локальних ринках товаровиробнику продукції м’ясопереробки необхідно забезпечити перехід від короткострокових трансакцій до відносин, орієнтованих на довгочасну перспективу на основі цілісної, інтегрованої, соціально відповідальної, орієнтованої на споживачів, партнерів та власний персонал концепції побудови маркетингової діяльності для забезпечення конкурентної стійкості та можливості утримати клієнтів. У статті проаналізовано конкурентні позиції лідируючих м’ясопереробних підприємств на регіональному ринку та оцінено їх маркетингову діяльність з позиції холістичної спрямованості. Виявлено проблеми та окреслено шляхи їх вирішення через впровадження принципів холістичного маркетингу, використання сучасних інструментів комплексу маркетингу й новітніх технологій побудови взаємовідносин, що дасть змогу підвищити ефективність діяльності підприємства та досягти ефекту синергії. |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" |
ru |
dc.subject |
м’ясопереробні підприємства |
ru |
dc.subject |
продовольчий ринок |
ru |
dc.subject |
холістичний маркетинг |
ru |
dc.subject |
споживач |
|
dc.subject |
лояльність споживача |
|
dc.subject |
комплекс маркетингу |
|
dc.subject |
маркетинг взаємодії |
|
dc.subject |
meat processing company |
|
dc.subject |
food market |
|
dc.subject |
holistic marketing |
|
dc.subject |
customer |
|
dc.subject |
customer loyalty |
|
dc.subject |
marketing-mix |
|
dc.subject |
relationship marketing |
|
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
|
dc.title |
Холістична спрямованість маркетингу в діяльності м’ясопереробних підприємств для формування лояльного ставлення до продукції на регіональному ринку |
ru |
dc.title.alternative |
HOLISTIC ORIENTATION OF MARKETING IN THE ACTIVITIES OF MEAT PROCESSING ENTERPRISES FOR THE FORMATION OF A LOYAL ATTITUDE TO PRODUCTS IN THE REGIONAL MARKET |
ru |
dc.type |
Article |
ru |