DSpace Repository

Холістична спрямованість маркетингу в діяльності м’ясопереробних підприємств для формування лояльного ставлення до продукції на регіональному ринку

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана Юріївна
dc.contributor.author Кириченко, Наталя Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-12-29T06:51:59Z
dc.date.available 2020-12-29T06:51:59Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Боліла, С. Ю., & Кириченко, Н. В. (2020). ХОЛІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ М’ЯСОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРОДУКЦІЇ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ. Економічний простір, (160), 34-39. https://doi.org/10.32782/2224-6282/160-6 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5365
dc.description.abstract В умовах загострення конкуренції на локальних ринках товаровиробнику продукції м’ясопереробки необхідно забезпечити перехід від короткострокових трансакцій до відносин, орієнтованих на довгочасну перспективу на основі цілісної, інтегрованої, соціально відповідальної, орієнтованої на споживачів, партнерів та власний персонал концепції побудови маркетингової діяльності для забезпечення конкурентної стійкості та можливості утримати клієнтів. У статті проаналізовано конкурентні позиції лідируючих м’ясопереробних підприємств на регіональному ринку та оцінено їх маркетингову діяльність з позиції холістичної спрямованості. Виявлено проблеми та окреслено шляхи їх вирішення через впровадження принципів холістичного маркетингу, використання сучасних інструментів комплексу маркетингу й новітніх технологій побудови взаємовідносин, що дасть змогу підвищити ефективність діяльності підприємства та досягти ефекту синергії. ru
dc.publisher ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури" ru
dc.subject м’ясопереробні підприємства ru
dc.subject продовольчий ринок ru
dc.subject холістичний маркетинг ru
dc.subject споживач
dc.subject лояльність споживача
dc.subject комплекс маркетингу
dc.subject маркетинг взаємодії
dc.subject meat processing company
dc.subject food market
dc.subject holistic marketing
dc.subject customer
dc.subject customer loyalty
dc.subject marketing-mix
dc.subject relationship marketing
dc.subject Кафедра менеджменту організацій
dc.title Холістична спрямованість маркетингу в діяльності м’ясопереробних підприємств для формування лояльного ставлення до продукції на регіональному ринку ru
dc.title.alternative HOLISTIC ORIENTATION OF MARKETING IN THE ACTIVITIES OF MEAT PROCESSING ENTERPRISES FOR THE FORMATION OF A LOYAL ATTITUDE TO PRODUCTS IN THE REGIONAL MARKET ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account