Короткий опис(реферат):
Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. На основі узагальнення наукових і теоретичних підходів розглянуто сутність та особливості геомаркетингу, його складові й задачі, систематизовано та сформовано інструментарій, вивчено семантичну характеристику дефініцій «маркетинг» і «геомаркетинг», визначено пріоритетні задачі останнього та оцінено можливості його застосування в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об’єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об’єктами, одержанні інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру територій. Використання просторових даних дає змогу оперативно розв’язувати поставлені завдання. Обґрунтовано доцільність використання геомаркетингу як інноваційного інструменту управління аграрними підприємствами. Табл.: 1. Рис.: 2. Бібліогр.: 17.