dc.contributor.author |
Грановська, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-22T17:52:03Z |
|
dc.date.available |
2020-06-22T17:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Грановська В. Г. Геомаркетинг у системі управління збутовою діяльністю аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Вікторія Григоріївна Грановська // Міжнародний науково-виробничий журнал «Економіка АПК». – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://www.eapk.org.ua/contents/2017/01/37. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4172 |
|
dc.description.abstract |
Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. На основі узагальнення наукових і теоретичних підходів розглянуто сутність та особливості геомаркетингу, його складові й задачі, систематизовано та сформовано інструментарій, вивчено семантичну характеристику дефініцій «маркетинг» і «геомаркетинг», визначено пріоритетні задачі останнього та оцінено можливості його застосування в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об’єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об’єктами, одержанні інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру територій. Використання просторових даних дає змогу оперативно розв’язувати поставлені завдання. Обґрунтовано доцільність використання геомаркетингу як інноваційного інструменту управління аграрними підприємствами. Табл.: 1. Рис.: 2. Бібліогр.: 17. |
ru |
dc.language.iso |
en |
ru |
dc.publisher |
Міжнародного науково-виробничого журналу «Економіка АПК» |
ru |
dc.subject |
аграрні підприємства |
ru |
dc.subject |
агромаркетинг |
ru |
dc.subject |
географічний маркетинг |
ru |
dc.subject |
геомаркетинг |
ru |
dc.subject |
інноваційний розвиток |
ru |
dc.subject |
маркетинг територій |
ru |
dc.subject |
просторові дані |
ru |
dc.subject |
система управління |
ru |
dc.subject |
Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
ru |
dc.title |
Геомаркетинг у системі управління збутовою діяльністю аграрних підприємств |
ru |
dc.title.alternative |
Geomarketing in the system of managing selling activities of agrarian enterprises |
ru |
dc.type |
Article |
ru |