DSpace Repository

Геомаркетинг у системі управління збутовою діяльністю аграрних підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Грановська, Вікторія
dc.date.accessioned 2020-06-22T17:52:03Z
dc.date.available 2020-06-22T17:52:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Грановська В. Г. Геомаркетинг у системі управління збутовою діяльністю аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Вікторія Григоріївна Грановська // Міжнародний науково-виробничий журнал «Економіка АПК». – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://www.eapk.org.ua/contents/2017/01/37. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4172
dc.description.abstract Визначено роль та місце геомаркетингу в системі управління аграрними підприємствами. На основі узагальнення наукових і теоретичних підходів розглянуто сутність та особливості геомаркетингу, його складові й задачі, систематизовано та сформовано інструментарій, вивчено семантичну характеристику дефініцій «маркетинг» і «геомаркетинг», визначено пріоритетні задачі останнього та оцінено можливості його застосування в системі управління аграрними підприємствами. Доведено, що при реалізації збутової політики аграрними підприємствами існує об’єктивна потреба в управлінні просторово розрізненими об’єктами, одержанні інформації про конкурентне середовище, споживачів і ринки збуту й інфраструктуру територій. Використання просторових даних дає змогу оперативно розв’язувати поставлені завдання. Обґрунтовано доцільність використання геомаркетингу як інноваційного інструменту управління аграрними підприємствами. Табл.: 1. Рис.: 2. Бібліогр.: 17. ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher Міжнародного науково-виробничого журналу «Економіка АПК» ru
dc.subject аграрні підприємства ru
dc.subject агромаркетинг ru
dc.subject географічний маркетинг ru
dc.subject геомаркетинг ru
dc.subject інноваційний розвиток ru
dc.subject маркетинг територій ru
dc.subject просторові дані ru
dc.subject система управління ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title Геомаркетинг у системі управління збутовою діяльністю аграрних підприємств ru
dc.title.alternative Geomarketing in the system of managing selling activities of agrarian enterprises ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account