Аннотации:
This study attempts to determine the content of the national context for studying issues related to digital marketing management. The research was based on scientific articles by Ukrainian scientists included in the Web of Science scientometric database, with a total of 92 articles. The research was conducted using bibliometric analysis methods, including quantitative analysis, relevance of scientific resources, author relevance, relevance of affiliation, and thematic analysis.
The limitation of this study is that it focuses exclusively on data from the Web of Science scientometric database. In future research, a similar analysis using other scientometric databases, such as Scopus, would be appropriate to confirm or expand the results presented in this study.
Цифровізація створила нові можливості для різних галузей, але вона також поставила нові виклики для систем управління на різних рівнях. У цьому конкретному контексті маркетинг зазнав значних метаморфоз, перемістивши свою увагу з матеріальної сфери на цифрову сферу, що охоплює соціальні мережі, цифрові платформи, веб-сайти тощо. Цифровий маркетинг став важливим інструментом для посилення та підвищення функціонування бізнес-одиниць. Тим не менш, впровадження цифрового маркетингу вимагає нових концепцій управління, які стали темою дискусій серед практиків та науковців, а також є предметом систематичного наукового дослідження. Для українського бізнес-середовища проблема набуває особливої актуальності через військову агресію росії проти України.
Різні аспекти проблем управління цифровим маркетингом досліджувалися численними вітчизняними науковцями, результати досліджень яких доступні у різних відкритих джерелах, таких як Google Scholar, Scopus, Web of Science тощо.
Незважаючи на існуючі результати досліджень, процеси цифровізації все частіше охоплюють різні сфери, тим самим породжуючи нові обставини, небезпеки та перспективи цифрового маркетингу. Отже, створення наукового фундаменту є обов'язковим для розвитку ефективної системи управління цифровим маркетингом.
В статті зроблена спроба визначити зміст національного контексту щодо вивчення питань управління цифровим маркетингом. Дослідження ґрунтується на наукових статтях авторів українських науковців, які включені до наукометричної бази даних Web of Science, загальною кількістю 92 статей. Відповідно дослідження провадилося методом бібліометричного аналізу, що охоплює кількісний аналіз, актуальність наукових ресурсів, актуальність авторів, актуальність приналежності та тематичний аналіз.
Обмеження представленого дослідження полягає в тому, що воно зосереджується виключно на даних наукометричної бази Web of Science. В наступному досліджені доцільним буде провести аналогічний аналіз за іншими наукометричними базами, зокрема Scopus, що дозволить підтвердити чи розширити результати представленого дослідження.