DSpace Repository

National Context of the Study of the Problem of Digital Marketing Management in Scientometric Databases

Show simple item record

dc.contributor.author Ivanova, Natalia
dc.contributor.author Іванова, Наталя
dc.date.accessioned 2024-02-13T10:59:52Z
dc.date.available 2024-02-13T10:59:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ivanova N. National Context of the Study of the Problem of Digital Marketing Management in Scientometric Databases. Scientific View: Economics and Management. Dnipro, 2023. №4 (84). C.41-47. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-84-6 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9153
dc.description.abstract This study attempts to determine the content of the national context for studying issues related to digital marketing management. The research was based on scientific articles by Ukrainian scientists included in the Web of Science scientometric database, with a total of 92 articles. The research was conducted using bibliometric analysis methods, including quantitative analysis, relevance of scientific resources, author relevance, relevance of affiliation, and thematic analysis. The limitation of this study is that it focuses exclusively on data from the Web of Science scientometric database. In future research, a similar analysis using other scientometric databases, such as Scopus, would be appropriate to confirm or expand the results presented in this study. Цифровізація створила нові можливості для різних галузей, але вона також поставила нові виклики для систем управління на різних рівнях. У цьому конкретному контексті маркетинг зазнав значних метаморфоз, перемістивши свою увагу з матеріальної сфери на цифрову сферу, що охоплює соціальні мережі, цифрові платформи, веб-сайти тощо. Цифровий маркетинг став важливим інструментом для посилення та підвищення функціонування бізнес-одиниць. Тим не менш, впровадження цифрового маркетингу вимагає нових концепцій управління, які стали темою дискусій серед практиків та науковців, а також є предметом систематичного наукового дослідження. Для українського бізнес-середовища проблема набуває особливої актуальності через військову агресію росії проти України. Різні аспекти проблем управління цифровим маркетингом досліджувалися численними вітчизняними науковцями, результати досліджень яких доступні у різних відкритих джерелах, таких як Google Scholar, Scopus, Web of Science тощо. Незважаючи на існуючі результати досліджень, процеси цифровізації все частіше охоплюють різні сфери, тим самим породжуючи нові обставини, небезпеки та перспективи цифрового маркетингу. Отже, створення наукового фундаменту є обов'язковим для розвитку ефективної системи управління цифровим маркетингом. В статті зроблена спроба визначити зміст національного контексту щодо вивчення питань управління цифровим маркетингом. Дослідження ґрунтується на наукових статтях авторів українських науковців, які включені до наукометричної бази даних Web of Science, загальною кількістю 92 статей. Відповідно дослідження провадилося методом бібліометричного аналізу, що охоплює кількісний аналіз, актуальність наукових ресурсів, актуальність авторів, актуальність приналежності та тематичний аналіз. Обмеження представленого дослідження полягає в тому, що воно зосереджується виключно на даних наукометричної бази Web of Science. В наступному досліджені доцільним буде провести аналогічний аналіз за іншими наукометричними базами, зокрема Scopus, що дозволить підтвердити чи розширити результати представленого дослідження. ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher Науковий погляд: економіка та управління ru
dc.subject digital marketing ru
dc.subject цифровий маркетинг ru
dc.subject management ru
dc.subject управління ru
dc.subject bibliometric analysis ru
dc.subject бібліометричний аналіз ru
dc.subject national context ru
dc.subject національний контекст ru
dc.subject Web of Science ru
dc.subject кафедра менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій ru
dc.title National Context of the Study of the Problem of Digital Marketing Management in Scientometric Databases ru
dc.title.alternative Національний контекст дослідження проблеми управління цифровим маркетингом в наукометричних базах даних ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account