DSpace Repository

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Сидоренко, Олександра
dc.date.accessioned 2025-05-24T11:28:50Z
dc.date.available 2025-05-24T11:28:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сидоренко О. Методичні рекомендації «Вікова психологія» для здобувачів вищої освіти, що навчаються за освітньою програмою «Практична психологія», спеціальністю 053 Психологія, 2024. 60 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10797
dc.description.abstract Методичні рекомендації з дисципліни «Вікова психологія» є необхідними для організації практичних занять та самостійного виконання студентами навчальних завдань. Їх основне призначення – сприяти актуалізації здобутих теоретичних знань, поглибленню та розширенню фундаментальних психологічних знань, заохочувати студентів до активної пізнавальної та наукової діяльності, розвивати у них навички самостійної роботи. Методичних рекомендації складаються з титульної сторінки, змісту, пояснювальної записки, методичних рекомендацій до практичних занять і самостійної роботи здобувачів вищої освіти, критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, списку рекомендованої літератури. Методичні рекомендації охоплюють необхідні компоненти навчальної програми і чітко відповідають змісту теоретичної частини курсу (лекціям). Кожен змістовний блок складається з тем, що логічно побудовані, і включає наступні елементи: мету заняття, питання для актуалізації теоретичних знань, дискусійні питання, навчальні кейси, завдання для самостійної роботи, тестові завдання. Основна мета проведення практичних занять полягає в узагальненні та систематизації понятійного апарату з кожної теми, глибокому аналізі вітчизняних та зарубіжних теоретичних концепцій, осмисленні сутності вікових і психологічних закономірностей. Ці заняття також спрямовані на трансформацію світоглядних орієнтирів студентів, формування їхньої свідомості та самосвідомості, розвиток адаптивної поведінки. Практичні заняття поділяються на два етапи: теоретичний і практичний. Теоретичний етап передбачає обговорення основних теоретичних аспектів теми відповідно до затвердженого плану заняття. Завдання для актуалізації теоретичних знань розроблені з метою перевірки глибини засвоєння студентами лекційного матеріалу з кожної теми. Вони покликані не лише відтворити отримані знання у здобувачів, а й навчити застосовувати їх у контексті науково-дослідницької, практичної роботи та повсякденного життя. Натомість практичний етап зосереджений на безпосередній роботі студентів з навчальними кейсами, в котрих містяться приклади реальних ситуацій, що збагачує професійний досвід здобувачів та готує їх до різноманітних викликів практики. ru
dc.publisher Методичні рекомендації «Вікова психологія» для здобувачів вищої освіти, що навчаються за освітньою програмою «Практична психологія», спеціальністю 053 Психологія, 2024. 60 с. ru
dc.subject практична психологія ru
dc.subject кафедра соціальних та поведінкових наук ru
dc.subject методичні рекомендації ru
dc.title МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ru
dc.type Book ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account