Репозиторий Dspace

Роль контекстного навчання у формуванні предметної компетентності з біогеохімії у студентів-екологів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Біла, Т.А.
dc.contributor.author Ляшенко, Є.В.
dc.contributor.author Охріменко, О.В.
dc.date.accessioned 2020-02-28T16:11:06Z
dc.date.available 2020-02-28T16:11:06Z
dc.date.issued 2019-05-24
dc.identifier.citation «Наукові читання імені В.М. Виноградова»: Матеріали першої відкритої регіональної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 5-річчю заснування кафедри лісового та садово-паркового господарства ДВНЗ «ХДАУ». 23-24 травня 2019 року – Херсон: 2019. – 187 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/905
dc.description.abstract У роботі надані алгоритми провадження контекстного навчання на заняттях з біогеохімії, які передбачають використання проблемних задач і вправ; реалізацію інтерактивних методів навчання; застосування методу проектів. Реалізація положень контекстного навчання на заняттях з біогеохімії є ефективною і сприяє формуванню предметної компетентності на більш високому рівні. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ "Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.subject біогеохімічні компетентності, контексне навчання, іноваційні технології ru
dc.subject Кафедра хімії та біології ru
dc.title Роль контекстного навчання у формуванні предметної компетентності з біогеохімії у студентів-екологів ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись