Репозиторий Dspace

Сенсорна лексика в англомовних медійних новинах про стан індустрії гостинності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бокшань, Галина
dc.date.accessioned 2023-12-09T13:56:59Z
dc.date.available 2023-12-09T13:56:59Z
dc.date.issued 2023-01
dc.identifier.citation Бокшань Г. Сенсорна лексика в англомовних медійних новинах про стан індустрії гостинності.Закарпатські філологічні студії.Вип. 26. Т. 1. 2023. С. 242–247. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8394
dc.description.abstract Сенсорна лексика вербалізує процес отримання інформації зі зовнішнього світу за допомогою органів чуття. Частотність її використання в текстах інтернет-новин залежить передусім від особливостей відображуваної в них сфери суспільного життя. Вживання сенсорної лексики у медійних текстах зумовлене потребою чіткішої візуалізації об’єкта, який знаходиться у віддаленому доступі, коли немає можливості безпосередньо залучити органи чуття для отримання інформації про нього. Переважна більшість публікацій про сенсорну лексику стосується її функціону вання в текстах художньої літератури, натомість спостерігаємо брак розвідок, увага в яких була б зосереджена на особливостях використання цього сегменту словника англійської мови саме в інтернет-новинах вузькоспеціалізо ваних сайтів. Потреба заповнити цю лакуну надає актуальності обраній темі дослідження. Мета розвідки – проана лізувати особливості використання сенсорної лексики на матеріалі англомовних інтернет-новин, класифікувавши відібрані одиниці й ідентифікувавши морфологічні ознаки смакових, нюхових, тактильних та зорових сенсоризмів. У якості матеріалу дослідження було обрано новини американського сайту “Sprudge”, який висвітлює особливості сучасної кавової культури, стан закладів індустрії гостинності, що спеціалізуються на кавовій продукції. Методом суцільної вибірки було виявлено лексичні одиниці, що на вербальному рівні відображають: сприймання на смак (одна з найбільш чисельних груп сенсоризмів), сприймання на запах (ще один із наймасивніших прошарків), сприй мання на дотик (відстає за чисельністю від двох попередніх), сприймання зором (найменш чисельна група сенсор ної лексики в проаналізованому контенті). Лексики, що стосується сприймання на слух не було ідентифіковано. Виявлений нами розподіл сенсорної лексики за каналами сприймання логічно зумовлений тим, що традиційними характеристиками кавової продукції та супутніх десертів, що опиняються в полі зору авторів новин сайту “Sprudge”, є аромат і смак, тоді як зорова й дотикова перцепція є периферійними у визначенні її якості. ru
dc.publisher Ужгород ru
dc.subject медійні новини ru
dc.subject індустрія гостинності ru
dc.subject сенсорна лексика ru
dc.subject смакові сенсоризми ru
dc.subject запахові сенсоризми ru
dc.subject дотикові сенсоризми ru
dc.subject зорові сенсоризми ru
dc.title Сенсорна лексика в англомовних медійних новинах про стан індустрії гостинності ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись