00 DSpace/Manakin Repository

Відповідність автентичного англомовного підручника «Архітектура» сучасним педагогічним вимогам

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Несін, Юрій
dc.date.accessioned 2023-12-02T15:48:47Z
dc.date.available 2023-12-02T15:48:47Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Несін Ю. М. Відповідність автентичного англомовного підручника «Архітектура» сучасним педагогічним вимогам. / Ю. М. Несін // Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса, 2023. Вип. 59. – С. 153 – 156. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8369
dc.description.abstract Мета: аналіз відповідності автентичного англомовного підручника «Архітектура» видавництва «Експрес Паблішінг» сучасним педагогічним вимогам у вищій школі. Увага приділяється відповідності змісту навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах. Методи: за допомогою загальнонаукових методів дослідження (анкетування, метод рейтингу) автор робить наголос на методичному аспекті навчальної книги. Автор досліджує послідовність лексичного й граматичного матеріалу, логічність вправ й завдань. Розглядаючи п’ятнадцять вимог сучасної української педагогіки до іншомовних підручників для вищої школи, автор акцентує увагу на важливості використання вищезазначеного підручника в цілому. Беручи до уваги матрицю забезпечення програмних результатів навчання відповідними компонентами освітньо-професійної програми, автор на чисельних прикладах доводить валідність підручника. Вона проявляється у формулюванні задач з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності, використанні сучасних інформаційних технологій при проєктуванні, будівництві та експлуатації об’єктів професійної діяльності. Основними факторами є здатність спілкуватися іноземною (англійською) мовою, мати навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, вчитися й оволодівати сучасними знаннями, застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасні машини, обладнання, матеріали і конструкції, здійснювати інженерні вишукування, розрахунки та проєктування об’єктів професійної діяльності, впроваджувати інноваційні технології, сучасні машини та обладнання при будівництві, експлуатації та реконструкції об’єктів професійної діяльності, розраховувати техніко-економічні показники запроєктованих і функціонуючих об’єктів професійної діяльності. Результати: стаття підкреслює важливість функцій підручника, можливість його використання для викладачів англійської мови й для здобувачів вищої освіти. Висновки: вищезгадана стаття фокусується на відповідності книги програмним загальним і фаховим компетентностям й програмним результатам навчання у вищій школі. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсон, ДВНЗ «ХДАЕУ», РВВ ru
dc.subject автентичний англомовний підручник ru
dc.subject викладач ru
dc.subject здобувач вищої освіти ru
dc.subject вищий навчальний заклад ru
dc.subject програмні загальні й фахові компетентності ru
dc.subject програмні результати навчання ru
dc.title Відповідність автентичного англомовного підручника «Архітектура» сучасним педагогічним вимогам ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу