Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Несін, Юрій | |
dc.date.accessioned | 2023-12-02T15:48:47Z | |
dc.date.available | 2023-12-02T15:48:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Несін Ю. М. Відповідність автентичного англомовного підручника «Архітектура» сучасним педагогічним вимогам. / Ю. М. Несін // Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса, 2023. Вип. 59. – С. 153 – 156. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8369 | |
dc.description.abstract | Мета: аналіз відповідності автентичного англомовного підручника «Архітектура» видавництва «Експрес Паблішінг» сучасним педагогічним вимогам у вищій школі. Увага приділяється відповідності змісту навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях з англійської мови у вищих навчальних закладах. Методи: за допомогою загальнонаукових методів дослідження (анкетування, метод рейтингу) автор робить наголос на методичному аспекті навчальної книги. Автор досліджує послідовність лексичного й граматичного матеріалу, логічність вправ й завдань. Розглядаючи п’ятнадцять вимог сучасної української педагогіки до іншомовних підручників для вищої школи, автор акцентує увагу на важливості використання вищезазначеного підручника в цілому. Беручи до уваги матрицю забезпечення програмних результатів навчання відповідними компонентами освітньо-професійної програми, автор на чисельних прикладах доводить валідність підручника. Вона проявляється у формулюванні задач з вирішення проблемних ситуацій у професійній та/або академічній діяльності, використанні сучасних інформаційних технологій при проєктуванні, будівництві та експлуатації об’єктів професійної діяльності. Основними факторами є здатність спілкуватися іноземною (англійською) мовою, мати навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, вчитися й оволодівати сучасними знаннями, застосовувати у професійній діяльності досягнення науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасні машини, обладнання, матеріали і конструкції, здійснювати інженерні вишукування, розрахунки та проєктування об’єктів професійної діяльності, впроваджувати інноваційні технології, сучасні машини та обладнання при будівництві, експлуатації та реконструкції об’єктів професійної діяльності, розраховувати техніко-економічні показники запроєктованих і функціонуючих об’єктів професійної діяльності. Результати: стаття підкреслює важливість функцій підручника, можливість його використання для викладачів англійської мови й для здобувачів вищої освіти. Висновки: вищезгадана стаття фокусується на відповідності книги програмним загальним і фаховим компетентностям й програмним результатам навчання у вищій школі. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Херсон, ДВНЗ «ХДАЕУ», РВВ | ru |
dc.subject | автентичний англомовний підручник | ru |
dc.subject | викладач | ru |
dc.subject | здобувач вищої освіти | ru |
dc.subject | вищий навчальний заклад | ru |
dc.subject | програмні загальні й фахові компетентності | ru |
dc.subject | програмні результати навчання | ru |
dc.title | Відповідність автентичного англомовного підручника «Архітектура» сучасним педагогічним вимогам | ru |
dc.type | Article | ru |