Abstract:
Мета: аналіз відповідності автентичного
англомовного підручника «Архітектура»
видавництва «Експрес Паблішінг» сучасним педагогічним вимогам у вищій школі.
Увага приділяється відповідності змісту
навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на
практичних заняттях з англійської мови
у вищих навчальних закладах. Методи: за
допомогою загальнонаукових методів дослідження (анкетування, метод рейтингу)
автор робить наголос на методичному
аспекті навчальної книги. Автор досліджує
послідовність лексичного й граматичного
матеріалу, логічність вправ й завдань. Розглядаючи п’ятнадцять вимог сучасної української педагогіки до іншомовних підручників
для вищої школи, автор акцентує увагу на
важливості використання вищезазначеного підручника в цілому. Беручи до уваги
матрицю забезпечення програмних результатів навчання відповідними компонентами
освітньо-професійної програми, автор на
чисельних прикладах доводить валідність
підручника. Вона проявляється у формулюванні задач з вирішення проблемних ситуацій
у професійній та/або академічній діяльності,
використанні сучасних інформаційних технологій при проєктуванні, будівництві та експлуатації об’єктів професійної діяльності.
Основними факторами є здатність спілкуватися іноземною (англійською) мовою,
мати навички використання інформаційних
і комунікаційних технологій, вчитися й оволодівати сучасними знаннями, застосовувати у професійній діяльності досягнення
науки, інноваційні та комп’ютерні технології, сучасні машини, обладнання, матеріали і
конструкції, здійснювати інженерні вишукування, розрахунки та проєктування об’єктів
професійної діяльності, впроваджувати
інноваційні технології, сучасні машини та
обладнання при будівництві, експлуатації
та реконструкції об’єктів професійної діяльності, розраховувати техніко-економічні
показники запроєктованих і функціонуючих
об’єктів професійної діяльності.
Результати: стаття підкреслює важливість функцій підручника, можливість його
використання для викладачів англійської
мови й для здобувачів вищої освіти.
Висновки: вищезгадана стаття фокусується на відповідності книги програмним
загальним і фаховим компетентностям й
програмним результатам навчання у вищій
школі.