Короткий опис(реферат):
Стаття присвячена аналізу українського
підручника «Французька мова, просунутий
рівень ДАЛЬФ» видавничо-торгової фірми
«Перун» як ефективного засобу комунікації.
Особлива увага приділяється відповідності
змісту навчальної книги її меті, доцільності
використання вищезазначеного підручника
на практичних заняттях у вищих навчальних закладах. Робиться наголос на методичному аспекті навчальної книги. Автор вказує
на позитивну роль вихідних даних, вступу та
рекомендацій, підкреслюючи мету занять
для здобувачів вищої освіти. Науковий пошук
розглядає використання найбільш поширених типів тестів: питально-відповідних
вправ, перекладу, співвіднесення (зіставлення), доповнення, заповнення пробілів
(пропусків), перекодування інформації, логічного перегрупування, виправлення, розподілу
фраз по групам, множинного вибору, зіставлення (відрізнення подібностей і розходжень)
та ін. Стаття підкреслює важливість функцій підручника, необхідність впровадження в
освітній процес таких креативних завдань
для здобувачів вищої освіти, як розробку
портфоліо, роботу в групах, складання
записів, діалогів, організацію дискусій, презентацій, рольових ігор. До безперечних
переваг підручника «Французька мова, просунутий рівень ДАЛЬФ» видавництва Ірпінь:
ВТФ «Перун» відноситься те, що повністю
відповідає вимогам навчальної програми, у
ньому простежується чіткість структурування навчального матеріалу, є в наявності технічні засоби полегшення користування підручником, присутня наукова
коректність змісту та повнота розкриття
основних положень, використання сучасної
загальноприйнятої наукової термінології.
Чітко вбачається практична спрямованість навчального матеріалу, його зв’язок з
життям. Підручник надає можливості для
забезпечення диференційованого підходу
до навчання, змістове наповнення відповідає віковим особливостям здобувачів вищої
освіти. Мова викладу навчального матеріалу підручника чітка і зрозуміла. Мотивація навчальної діяльності молоді, розвиток інтересу до навчального предмета
засобами, запропонованими в підручнику,
свідчать про наявність завдань проблемнопошукового характеру. Дидактична доцільність системи завдань, поданих у підручнику,
його можливість для здійснення здобувачами
самостійної навчальної діяльності, логіка
розміщення та використання ілюстративного матеріалу як самостійного або додаткового джерела інформації є вагомими бонусами «Французька мова, просунутий рівень
ДАЛЬФ». Перевага навчальної книги полягає
у її цілісності, компактності й динаміці. На
основі ретельно розробленого підручника
кожен педагог вищої школи може розробити
власний мета-план та спрогнозувати метадіяльність. Такий вид діяльності викладача
буде дуже корисним особисто для нього та
для здобувачів вищої освіти. Вищезгадана
стаття фокусується на відповідності українського підручника сучасним педагогічним
вимогам вищої школи.