Репозиторий Dspace

Метод проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Несін, Юрій
dc.date.accessioned 2023-12-02T15:35:48Z
dc.date.available 2023-12-02T15:35:48Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Несін Ю. М. Метод проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією. / Ю. М. Несін // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 59. Том 2. – С. 345 – 350. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8367
dc.description.abstract У статті проаналізовано можливості використання методу проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією, охарактеризовано зміст діяльності здобувача і викладача на різних етапах виконання проекту відповідно до рівня самостійності; також запропоновано модель педагогічної взаємодії між викладачами і здобувачами, чотири рівні автономії здобувачів, етапи вибору ефективних засобів з метою оволодіння англійською мовою. Спираючись на досвід англомовних та українських науковців, автор намагається показати користь від практичного застосування методу проєктів під час занять з англійської мови в системі викладач вищого навчального закладу – здобувачі вищої освіти. Автор стверджує пріоритетність методу проєктів в англійській мові. Використання цього методу може надати подальший поштовх для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Завдяки цьому методу цілком можливо вдосконалювати рівень володіння мовною, мовленнєвою, соціокультурною та загальнонавчальною (стратегічною) компетенцією. Досвід роботи у вищих навчальних закладах дозволяє автору зазначити, що пріоритетним підходом є демонстрація (візуалізація) навчального матеріалу. Здобувачі вищої освіти у процесі навчання набувають дослідницький досвід, всебічно використовуючи метод проєктів вони реалізують власний інтерес до предмету вивчення. Актуалізація навчально-пізнавальної діяльності призводить до конкретних практичних дій, розширяє коло знань про предмет дослідження. Крім того, це створює умови для розвитку особистості та самореалізації. Метод проєктів надихає на творче, критичне мислення, формує вміння взаємодіяти в колективі, а це, в свою чергу, призводить до соціалізації особистості. Ми вважаємо, що метод проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти цілком здатен забезпечити підвищення рівня мотивації до подальшого вивчення англійської мови, яка є однією із світових мов. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Publishing House "Helvetica", Zaporizhzhia ru
dc.subject метод проєктів ru
dc.subject здобувачі вищої освіти ru
dc.subject англомовна комунікативна компетенція ru
dc.subject самостійна робота ru
dc.title Метод проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись