dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-29T20:53:42Z |
|
dc.date.available |
2023-11-29T20:53:42Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
VІ Міжнародна науково-практична конференція, 16–17 листопада 2023 року. м.Львів |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8307 |
|
dc.description.abstract |
Педагогічна взаємодія як одна з важливих умов ефективності освітнього процесу, як чинник особистісного, професійного розвитку студента обумовлюється пріоритетними напрямами розвитку освіти. Одним із таких пріоритетів розвитку освіти в Україні є важливий – аксіологічний напрям, який підкреслюється не лише актуальність, а й необхідність ціннісного підходу як мотивуючого, детермінуючого аспекту в сучасній освіті. |
ru |
dc.publisher |
Львів. Режим доступу: https://science.lpnu.ua/uk/qm-2023/tezy-dopovidey |
ru |
dc.subject |
кафедра соціальних та поведінкових наук |
ru |
dc.subject |
педагог |
ru |
dc.subject |
педагогічна взаємодія |
ru |
dc.subject |
освітній процес |
ru |
dc.title |
Педагогічна взаємодія як чинник особистісного і професійного розвитку фахівця |
ru |
dc.type |
Article |
ru |