dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-29T20:25:54Z |
|
dc.date.available |
2023-11-29T20:25:54Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023. С.46-48. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8304 |
|
dc.description.abstract |
Спираючись на дослідження науковців виявлено, що будь-яка система, як явище, може успішно функціонувати і розвиватися тільки відповідно до певних факторів. Для того щоб інтерактивні технології допомагали здійснювати процес навчання більш ефективно, було визначено і систематизовано необхідні педагогічні фактори використання цих технологій.
Результативність застосування інтерактивних освітніх технологій залежить від багатьох суб'єктивних та об'єктивних факторів. У сучасній педагогічній літературі та практиці використовується термін "педагогічний фактор", що означає будь-яке педагогічне явище, яке стало рушійною силою іншого явища. Виявлення факторів – процес творчий та індивідуальний. Однак найпоширенішим способом їх визначення є дотримання алгоритму, що складається з чотирьох етапів |
ru |
dc.publisher |
Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: |
ru |
dc.subject |
кафедра соціальних та поведінкових наук |
ru |
dc.subject |
педагогічні фактори |
ru |
dc.subject |
інтерактивні технології |
ru |
dc.title |
Фактори використання інтерактивних технологій на навчальних заняттях |
ru |
dc.type |
Article |
ru |