Abstract:
Спираючись на дослідження науковців виявлено, що будь-яка система, як явище, може успішно функціонувати і розвиватися тільки відповідно до певних факторів. Для того щоб інтерактивні технології допомагали здійснювати процес навчання більш ефективно, було визначено і систематизовано необхідні педагогічні фактори використання цих технологій.
Результативність застосування інтерактивних освітніх технологій залежить від багатьох суб'єктивних та об'єктивних факторів. У сучасній педагогічній літературі та практиці використовується термін "педагогічний фактор", що означає будь-яке педагогічне явище, яке стало рушійною силою іншого явища. Виявлення факторів – процес творчий та індивідуальний. Однак найпоширенішим способом їх визначення є дотримання алгоритму, що складається з чотирьох етапів