Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T20:25:54Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T20:25:54Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023. С.46-48. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8304 | |
dc.description.abstract | Спираючись на дослідження науковців виявлено, що будь-яка система, як явище, може успішно функціонувати і розвиватися тільки відповідно до певних факторів. Для того щоб інтерактивні технології допомагали здійснювати процес навчання більш ефективно, було визначено і систематизовано необхідні педагогічні фактори використання цих технологій. Результативність застосування інтерактивних освітніх технологій залежить від багатьох суб'єктивних та об'єктивних факторів. У сучасній педагогічній літературі та практиці використовується термін "педагогічний фактор", що означає будь-яке педагогічне явище, яке стало рушійною силою іншого явища. Виявлення факторів – процес творчий та індивідуальний. Однак найпоширенішим способом їх визначення є дотримання алгоритму, що складається з чотирьох етапів | ru |
dc.publisher | Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: | ru |
dc.subject | кафедра соціальних та поведінкових наук | ru |
dc.subject | педагогічні фактори | ru |
dc.subject | інтерактивні технології | ru |
dc.title | Фактори використання інтерактивних технологій на навчальних заняттях | ru |
dc.type | Article | ru |