Репозиторий Dspace

Фактори використання інтерактивних технологій на навчальних заняттях

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2023-11-29T20:25:54Z
dc.date.available 2023-11-29T20:25:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023. С.46-48. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8304
dc.description.abstract Спираючись на дослідження науковців виявлено, що будь-яка система, як явище, може успішно функціонувати і розвиватися тільки відповідно до певних факторів. Для того щоб інтерактивні технології допомагали здійснювати процес навчання більш ефективно, було визначено і систематизовано необхідні педагогічні фактори використання цих технологій. Результативність застосування інтерактивних освітніх технологій залежить від багатьох суб'єктивних та об'єктивних факторів. У сучасній педагогічній літературі та практиці використовується термін "педагогічний фактор", що означає будь-яке педагогічне явище, яке стало рушійною силою іншого явища. Виявлення факторів – процес творчий та індивідуальний. Однак найпоширенішим способом їх визначення є дотримання алгоритму, що складається з чотирьох етапів ru
dc.publisher Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: ru
dc.subject кафедра соціальних та поведінкових наук ru
dc.subject педагогічні фактори ru
dc.subject інтерактивні технології ru
dc.title Фактори використання інтерактивних технологій на навчальних заняттях ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись