DSpace Repository

Фактори використання інтерактивних технологій на навчальних заняттях

Show simple item record

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2023-11-29T20:25:54Z
dc.date.available 2023-11-29T20:25:54Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2023. С.46-48. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8304
dc.description.abstract Спираючись на дослідження науковців виявлено, що будь-яка система, як явище, може успішно функціонувати і розвиватися тільки відповідно до певних факторів. Для того щоб інтерактивні технології допомагали здійснювати процес навчання більш ефективно, було визначено і систематизовано необхідні педагогічні фактори використання цих технологій. Результативність застосування інтерактивних освітніх технологій залежить від багатьох суб'єктивних та об'єктивних факторів. У сучасній педагогічній літературі та практиці використовується термін "педагогічний фактор", що означає будь-яке педагогічне явище, яке стало рушійною силою іншого явища. Виявлення факторів – процес творчий та індивідуальний. Однак найпоширенішим способом їх визначення є дотримання алгоритму, що складається з чотирьох етапів ru
dc.publisher Матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (19 травня 2023 р.)./ Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: ru
dc.subject кафедра соціальних та поведінкових наук ru
dc.subject педагогічні фактори ru
dc.subject інтерактивні технології ru
dc.title Фактори використання інтерактивних технологій на навчальних заняттях ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account