Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-29T19:57:03Z | |
dc.date.available | 2023-11-29T19:57:03Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)». 2023. № 13(27). С.489-499. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8300 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано, що важливі чинники щодо емоційного вигоряння становлять внутрішні складові: схильність до емоційної ригідності: природно, емоційне вигоряння як психологічного захисту виникає швидше в тих, хто менш реактивний і сприйнятливий, більш емоційно стриманий. Доведено, що формування симптомів вигоряння буде проходити повільніше у людей імпульсивних, які мають рухливі нервові процеси. У людей з високим рівнем вразливості та чутливості цей спосіб психологічного захисту може і не розвинутися. Акцентовано увагу на слабкій мотивації емоційної віддачі у професійній діяльності: цей фактор поділено на два аспекти. Професіонал у сфері спілкування не вважає для себе необхідним або чомусь не зацікавлений виявляти співучасть і співпереживання суб'єктові своєї діяльності. Подібний настрій може викликати складні форми прояви емоційного вигоряння, такі як байдужість, байдужість, душевну черствість. Людина не звикла, не вміє заохочувати себе за співпереживання і співучасть, що виявляються щодо суб'єктів професійної діяльності. Для підтримки самооцінки такий педагог використовуватиме матеріальні досягнення чи позиційні результати. Педагог з альтруїстичними цінностями, навпаки, прагне допомагати та співчувати партнерам зі спілкування. Зниження емоційності у педагогічному спілкуванні оцінюється ним як втрата людяності, втрата сенсу педагогічної діяльності. Наголошено, що на професійній діяльності емоційне вигоряння позначається однозначно негативно, оскільки за відстороненістю від партнерів з педагогічного спілкування слід підвищення незадоволеності собою та роботою. Поступово підвищується рівень тривоги та депресії, можливий прояв психосоматичних захворювань. Важливою особливістю педагогічної професії вважаємо те, що з педагога власна особистості є і основним «знаряддям праці». Тобто рівень професійної зрілості педагога та сприяє знаходження оптимальних рішень у професійній діяльності. Для формування та підтримки професійної зрілості педагога найважливішу роль відіграють і рівень фізичного розвитку, стан здоров'я педагога. Крім того, педагогові потрібний певний рівень освіти, культури. Велике значення надається і таким якостям як здібності, кваліфікація, професійні знання для роботи у сфері суспільно-корисної діяльності. | ru |
dc.description.sponsorship | It was analyzed that important factors regarding emotional burnout are internal components: tendency to emotional rigidity: naturally, emotional burnout as a psychological defense occurs faster in those who are less reactive and receptive, more emotionally restrained. It has been proven that the formation of burnout symptoms will take place more slowly in impulsive people who have mobile nervous processes. In people with a high level of vulnerability and sensitivity, this method of psychological protection may not develop. Attention is focused on the weak motivation of emotional return in professional activity: this factor is divided into two aspects. A professional in the field of communication does not consider it necessary or for some reason is not interested in showing complicity and empathy to the subject of his activity. Such a mood can cause complex forms of emotional burnout, such as indifference, indifference, mental callousness. A person is not used to, does not know how to encourage himself for empathy and participation, which are shown in relation to subjects of professional activity. Such a teacher will use material achievements or positional results to support self-esteem. A teacher with altruistic values, on the contrary, seeks to help and empathize with communication partners. A decrease in emotionality in pedagogical communication is assessed by him as a loss of humanity, a loss of the meaning of pedagogical activity. It is emphasized that emotional burnout has an unambiguously negative effect on professional activity, since alienation from pedagogical communication partners is followed by an increase in dissatisfaction with oneself and one's work. The level of anxiety and depression gradually increases, psychosomatic diseases may occur. We believe that an important feature of the teaching profession is that the teacher's own personality is also the main "work tool". That is, the level of professional maturity of the teacher contributes to finding optimal solutions in professional activities. The level of physical development and the state of health of the teacher play the most important role in forming and maintaining the professional maturity of the teacher. In addition, a teacher needs a certain level of education and culture. Great importance is also attached to such qualities as abilities, qualifications, professional knowledge for work in the field of socially useful activities. | ru |
dc.publisher | Наука і техніка сьогодні. Серія «Педагогіка» | ru |
dc.subject | кафедра соціальних та поведінкових наук | ru |
dc.subject | емоційне вигоряння | ru |
dc.subject | професійна діяльність | ru |
dc.subject | педагог | ru |
dc.subject | профілактична робота | ru |
dc.subject | викладач | ru |
dc.title | Чинники профілактики синдрому емоційного вигоряння у професійній діяльності педагогів | ru |
dc.title.alternative | FACTORS FOR THE PREVENTION OF EMOTIONAL BURNOUT SYNDROME IN THE PROFESSIONAL ACTIVITIES OF TEACHERS | ru |
dc.type | Article | ru |