Репозиторий Dspace

Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб'єктів бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сакун, Аліна
dc.contributor.author Пристемський, Олександр
dc.date.accessioned 2023-11-29T15:41:07Z
dc.date.available 2023-11-29T15:41:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сакун А., Пристемський О. Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб'єктів бізнесу. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія / За наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 441-461 ru
dc.identifier.isbn 978-617-95283-1-6
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7855228
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8298
dc.description.abstract формування структури інформаційного простору системи бухгалтерського обліку маркетингової діяльності починаємо із якісного аналізу компонентів інформаційного бізнес-поля підприємства, яке, як зазначалося раніше, поділяють на внутрішнє та зовнішнє. Внутрішні ресурси - інформація, створювана під час здійснення процесів маркетингової діяльності підприємства. Вона формується окремими працівниками або сектору на підприємстві. Звітність, що надається державним органам, кредиторам та іншим користувачам є вихідною інформацією. Інформаційне поле всередині підприємства включає: первинні документи; документообіг між підрозділами підприємства; показники звітності підприємства за поточний та попередні періоди; результати аналізу фінансово-господарської діяльності; інші дані. Тому значущість компонентів інформаційного простору обліково-аналітичної системи, визначає необхідність подальших досліджень у галузі розвитку та вдосконалення в рамках маркетингової діяльності економічного суб'єкта. Адже, обліково-аналітична система базується лише на інформації, сутність якої полягає в об'єднанні в один процес облікових та аналітичних операцій, здійснені оперативного мікроаналізу, забезпечення безперервності цього процесу та використання його результатів при виробленні рекомендацій для прийняття ефективних управлінських рішень. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Івано-Франківський національний університет нафти і газу ru
dc.subject суб'єкти бізнесу, маркетингова діяльність, облікова інформація, інструменти маркетингу, управлінський облік ru
dc.title Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб'єктів бізнесу ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись