Abstract:
формування структури інформаційного простору системи бухгалтерського обліку маркетингової діяльності починаємо із якісного аналізу компонентів інформаційного бізнес-поля підприємства, яке, як зазначалося раніше, поділяють на внутрішнє та зовнішнє. Внутрішні ресурси - інформація, створювана під час здійснення процесів маркетингової діяльності підприємства. Вона формується окремими працівниками або сектору на підприємстві. Звітність, що надається державним органам, кредиторам та іншим користувачам є вихідною інформацією. Інформаційне поле всередині підприємства включає: первинні документи; документообіг між підрозділами підприємства; показники звітності підприємства за поточний та попередні періоди; результати аналізу фінансово-господарської діяльності; інші дані.
Тому значущість компонентів інформаційного простору обліково-аналітичної системи, визначає необхідність подальших досліджень у галузі розвитку та вдосконалення в рамках маркетингової діяльності економічного суб'єкта. Адже, обліково-аналітична система базується лише на інформації, сутність якої полягає в об'єднанні в один процес облікових та аналітичних операцій, здійснені оперативного мікроаналізу, забезпечення безперервності цього процесу та використання його результатів при виробленні рекомендацій для прийняття ефективних управлінських рішень.