dc.contributor.author |
Сакун, Аліна |
|
dc.contributor.author |
Пристемський, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-29T15:41:07Z |
|
dc.date.available |
2023-11-29T15:41:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Сакун А., Пристемський О. Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб'єктів бізнесу. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія / За наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 441-461 |
ru |
dc.identifier.isbn |
978-617-95283-1-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7855228 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8298 |
|
dc.description.abstract |
формування структури інформаційного простору системи бухгалтерського обліку маркетингової діяльності починаємо із якісного аналізу компонентів інформаційного бізнес-поля підприємства, яке, як зазначалося раніше, поділяють на внутрішнє та зовнішнє. Внутрішні ресурси - інформація, створювана під час здійснення процесів маркетингової діяльності підприємства. Вона формується окремими працівниками або сектору на підприємстві. Звітність, що надається державним органам, кредиторам та іншим користувачам є вихідною інформацією. Інформаційне поле всередині підприємства включає: первинні документи; документообіг між підрозділами підприємства; показники звітності підприємства за поточний та попередні періоди; результати аналізу фінансово-господарської діяльності; інші дані.
Тому значущість компонентів інформаційного простору обліково-аналітичної системи, визначає необхідність подальших досліджень у галузі розвитку та вдосконалення в рамках маркетингової діяльності економічного суб'єкта. Адже, обліково-аналітична система базується лише на інформації, сутність якої полягає в об'єднанні в один процес облікових та аналітичних операцій, здійснені оперативного мікроаналізу, забезпечення безперервності цього процесу та використання його результатів при виробленні рекомендацій для прийняття ефективних управлінських рішень. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Івано-Франківський національний університет нафти і газу |
ru |
dc.subject |
суб'єкти бізнесу, маркетингова діяльність, облікова інформація, інструменти маркетингу, управлінський облік |
ru |
dc.title |
Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб'єктів бізнесу |
ru |
dc.type |
Article |
ru |