DSpace Repository

Репутаційний менеджмент в агротуризмі

Show simple item record

dc.contributor.author Дуга, Вікторія
dc.date.accessioned 2023-10-01T19:00:22Z
dc.date.available 2023-10-01T19:00:22Z
dc.date.issued 2020-05-29
dc.identifier.citation Дуга В.О. Репутаційний менеджмент в агротуризмі. Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. конференції, 29 травня 2020 р. – Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2020. С.135-138. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8174
dc.description.abstract Новий тип економіки поєднується зі зростальною роллю нематеріальних засобів таких як знання, інформація, репутація, які є складовими людського капіталу. Надання послуг в агротуризмі – одному із пріоритетних видів позааграрної діяльності, альтернативному та найбільш реальному варіанті активізації сільськогосподарської діяльності – є не можливим без формування позитивної репутації. Думки й рекомендації оточення безпосередньо впливають на діяльність агросадиби, агрооселі, агротуристичного підприємства. Задача власника – не тільки уміти вимірювати довіру споживачів, але й управляти нею. Правильно організоване управління репутацією може збільшити вартість бізнесу на 40%. Але потрібно відзначити, що процес створення репутаційного капіталу займає тривалий час і потребує впровадження в діяльність репутаційного менеджменту як важливої основи добробуту бізнесу. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ «ХДАУ» ru
dc.subject агротуризм ru
dc.subject агрооселя ru
dc.subject репутація ru
dc.subject репутаційна стратегія ru
dc.subject цільова аудиторія ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject лояльність ru
dc.subject кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title Репутаційний менеджмент в агротуризмі ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account