Abstract:
Новий тип економіки поєднується зі зростальною роллю нематеріальних
засобів таких як знання, інформація, репутація, які є складовими людського
капіталу. Надання послуг в агротуризмі – одному із пріоритетних видів
позааграрної діяльності, альтернативному та найбільш реальному варіанті
активізації сільськогосподарської діяльності – є не можливим без формування
позитивної репутації. Думки й рекомендації оточення безпосередньо
впливають на діяльність агросадиби, агрооселі, агротуристичного
підприємства. Задача власника – не тільки уміти вимірювати довіру
споживачів, але й управляти нею. Правильно організоване управління
репутацією може збільшити вартість бізнесу на 40%. Але потрібно відзначити,
що процес створення репутаційного капіталу займає тривалий час і потребує
впровадження в діяльність репутаційного менеджменту як важливої основи
добробуту бізнесу.