dc.contributor.author |
Дуга, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-01T19:00:22Z |
|
dc.date.available |
2023-10-01T19:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Дуга В.О. Репутаційний менеджмент в агротуризмі. Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. конференції, 29 травня 2020 р. – Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2020. С.135-138. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8174 |
|
dc.description.abstract |
Новий тип економіки поєднується зі зростальною роллю нематеріальних
засобів таких як знання, інформація, репутація, які є складовими людського
капіталу. Надання послуг в агротуризмі – одному із пріоритетних видів
позааграрної діяльності, альтернативному та найбільш реальному варіанті
активізації сільськогосподарської діяльності – є не можливим без формування
позитивної репутації. Думки й рекомендації оточення безпосередньо
впливають на діяльність агросадиби, агрооселі, агротуристичного
підприємства. Задача власника – не тільки уміти вимірювати довіру
споживачів, але й управляти нею. Правильно організоване управління
репутацією може збільшити вартість бізнесу на 40%. Але потрібно відзначити,
що процес створення репутаційного капіталу займає тривалий час і потребує
впровадження в діяльність репутаційного менеджменту як важливої основи
добробуту бізнесу. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ «ХДАУ» |
ru |
dc.subject |
агротуризм |
ru |
dc.subject |
агрооселя |
ru |
dc.subject |
репутація |
ru |
dc.subject |
репутаційна стратегія |
ru |
dc.subject |
цільова аудиторія |
ru |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
ru |
dc.subject |
лояльність |
ru |
dc.subject |
кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
ru |
dc.title |
Репутаційний менеджмент в агротуризмі |
ru |