DSpace Repository

Аромамаркетинг як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності

Show simple item record

dc.contributor.author Самантоєв, Сайдуло
dc.contributor.author Дуга, Вікторія
dc.date.accessioned 2023-10-01T17:58:34Z
dc.date.available 2023-10-01T17:58:34Z
dc.date.issued 2021-04-23
dc.identifier.citation Самантоєв С., Дуга В.О. Аромамаркетинг як інноваційний спосіб комунікації в закладах індустрії гостинності. Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні: зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. / за ред. доц. Морозової О. С. Херсон: ХДАЕУ, 2021. С.282-286. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8169
dc.description.abstract На етапі інформаційного і технологічного розвитку суспільства, впровадження інноваційних технологій є актуальною темою, зокрема в питаннях ведення готельного бізнесу. Грамотно впроваджені інновації допомагають підприємствам займати та утримувати провідні позиції на ринку готельних послуг, а також створюють сприятливі умови для подальшого їх розвитку. Сучасний світ наповнений інтенсивними інформаційними потоками, величезним асортиментом товарів і послуг. Він дає споживачам свободу вибору, яка проявляється й в постійному пошуку споживачами нових можливостей задоволення своїх фізіологічних й емоційних потреб. Сам пошук перетворюється на процес отримання нових позитивних емоцій, корисної та цікавої інформації. Це заставляє власників підприємств шукати нові форми роботи з клієнтами, нові способи конкурентної боротьби за прихильність клієнтів. Способи конкурентної боротьби все більше переміщуються з економічних, цінових площин в область психологічних, чуттєвих сприймань, стають все більш інноваційними. Зростання конкуренції у сфері сервісу, зокрема в готельному бізнесі, змушує керівників підприємств шукати технологічні інновації, використовувати оригінальні маркетингові інструменти впливу на психологію і поведінку клієнтів, завойовуючи їхню довіру і лояльність. Чим більше почуттів задіяні в комунікаціях з гостями, тим міцніше з ними зв'язок. Одним із методів занурення гостей в комфортну атмосферу, посилення враження від перебування в готелі є сучасні ароматехнології. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject маркетинг ru
dc.subject готель ru
dc.subject комунікації ru
dc.subject поведінка гостя ru
dc.subject ароматехнології ru
dc.subject аромадизайн ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject індустрія гостинності ru
dc.subject кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title Аромамаркетинг як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account