Abstract:
На етапі інформаційного і технологічного розвитку суспільства,
впровадження інноваційних технологій є актуальною темою, зокрема в
питаннях ведення готельного бізнесу. Грамотно впроваджені інновації
допомагають підприємствам займати та утримувати провідні позиції на ринку
готельних послуг, а також створюють сприятливі умови для подальшого їх
розвитку.
Сучасний світ наповнений інтенсивними інформаційними потоками,
величезним асортиментом товарів і послуг. Він дає споживачам свободу
вибору, яка проявляється й в постійному пошуку споживачами нових
можливостей задоволення своїх фізіологічних й емоційних потреб. Сам пошук
перетворюється на процес отримання нових позитивних емоцій, корисної та
цікавої інформації. Це заставляє власників підприємств шукати нові форми
роботи з клієнтами, нові способи конкурентної боротьби за прихильність
клієнтів. Способи конкурентної боротьби все більше переміщуються з
економічних, цінових площин в область психологічних, чуттєвих сприймань,
стають все більш інноваційними.
Зростання конкуренції у сфері сервісу, зокрема в готельному бізнесі,
змушує керівників підприємств шукати технологічні інновації,
використовувати оригінальні маркетингові інструменти впливу на психологію і
поведінку клієнтів, завойовуючи їхню довіру і лояльність. Чим більше почуттів
задіяні в комунікаціях з гостями, тим міцніше з ними зв'язок. Одним із методів
занурення гостей в комфортну атмосферу, посилення враження від перебування
в готелі є сучасні ароматехнології.