Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T20:09:12Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T20:09:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Варнавська І.В. Основні фактори формування успішного іміджу викладача. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2023. №7 (25). С.60-70. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8134 | |
dc.description.abstract | Визначено, що імідж педагога – це емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу викладача у свідомості вихованців, колег, соціального оточення, у масовій свідомості. При формуванні іміджу педагога реальні якості тісно переплітаються з тими, які приписують оточуючі. Цей імідж створює собі і сам фахівець, і люди, які його оточують. Перше враження про викладача відіграє суттєву роль у виникненні педагогічного впливу і впливу на особистість студентів. Він визначає весь подальший перебіг взаємодії. Доведено, імідж – цілісне поняття, бо діяльність викладача публічна. Одним із професійних умінь має бути вміння проявити себе, показати свої певні якості тій чи тій аудиторії, із врахуванням ситуації, мети. Педагог по-різному поводиться і спілкується з певними категоріями людей. Якщо аудиторія щоразу різна й цілі взаємодії різні, то засоби на конкретну аудиторію різняться, але зберігаються специфічні особливості педагогічної ролі. Враховано дослідження психологів, які вважають, що саме перші 10-15 секунд необхідні для вивчення зовнішнього вигляду і поведінки людини, щоб про неї сформувалося певну думку. Тому перше враження відіграє значну роль у подальшому спілкуванні. Зазначено, що для студентів, батьків, особливо першокурсників, та адміністрації важливий момент у формуванні успішного іміджу педагога становить його самопрезентація і позиціонування, побудова іміджу з урахуванням чи основі: аналізу мікро- і макро соціуму; знання інтересів, потреб, очікувань, вимог певної групи людей, різноманітних соціальних інститутів, вищих закладів освіти; відбору і подання тих зовнішніх характеристик, які дозволяють зробити процеси взаємодії закладу освіти та інших установ максимально ефективними; знакове, візуальне моделювання, оформлення і подача результатів діяльності освітньої установи та її підрозділів у зовнішньому середовищі. Якщо педагог має всі вищеперераховані якості, його імідж повністю відповідає вимогам громадськості. | ru |
dc.description.sponsorship | It was determined that the image of the teacher is an emotionally colored stereotype of the perception of the teacher's image in the minds of pupils, colleagues, social environment, and in the mass consciousness. When forming the image of a teacher, real qualities are closely intertwined with those attributed by others. This image is created by both the specialist himself and the people around him. The first impression of the teacher plays a significant role in the emergence of pedagogical influence and influence on the personality of students. It determines the entire further course of interaction. It has been proven that image is a holistic concept, because the activity of a teacher is public. One of the professional skills should be the ability to show oneself, to show one's certain qualities to this or that audience, taking into account the situation, the goal. A teacher behaves differently and communicates with certain categories of people. If the audience is different every time and the goals of interaction are different, then the means for a specific audience differ, but the specific features of the pedagogical role are preserved. The study of psychologists, who believe that the first 10-15 seconds are necessary to study a person's appearance and behavior in order to form a certain opinion about him, is taken into account. Therefore, the first impression plays a significant role in further communication. It is noted that for students, parents, especially first-year students, and the administration, an important moment in the formation of a successful image of a teacher is his self-presentation and positioning, building an image taking into account or based on: analysis of micro and macro society; knowledge of interests, needs, expectations, requirements of a certain group of people, various social institutions, higher education institutions; the selection and presentation of those external characteristics that make it possible to make the processes of interaction between the educational institution and other institutions as effective as possible; symbolic, visual modeling, design and presentation of the results of the educational institution and its divisions in the external environment. If a teacher has all the above qualities, his image fully meets the requirements of the public. | ru |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка». 2023. №7 (25). С.60-70 | ru |
dc.subject | кафедра соціальних та поведінкових наук | ru |
dc.subject | імідж | ru |
dc.subject | викладач | ru |
dc.subject | заклади освіти | ru |
dc.subject | позитивний імідж педагога | ru |
dc.subject | студенти | ru |
dc.subject | формування успішного іміджу | ru |
dc.title | Основні фактори формування успішного іміджу викладача | ru |
dc.title.alternative | MAIN FACTORS FOR THE FORMATION OF A SUCCESSFUL IMAGE OF A TEACHER | ru |
dc.type | Article | ru |