Аннотации:
Доведено, що формування професійно-термінологічної компетентності зумовлена чинниками: знання фахової мови; уміння корегувати комунікативні відносини у практичній професійній діяльності. Наголошено, що досягнення успіху під час виконання професійних обов’язків і налагодження комунікативних відносин залежить від рівня сформованості та насиченості професійного словника спеціаліста; адже сучасному суспільству потрібні професіонали своєї справи, які володіють професійною термінологією і культурою спілкування. Визначено мету дослідження, яка передбачає теоретичне обґрунтування структурних компонентів формування професійно-термінологічної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей.
У роботі поєднано теоретичні методи дослідження (аналіз педагогічної, дидактичної літератури з проблеми дослідження, вивчення періодичних фахових видань з метою визначення стану розробленості та перспектив досліджуваної проблеми, напрямів дослідження і поняттєвого апарату) та емпіричний (педагогічне спостереження за навчальним процесом, самоспостереження, самооцінка). Зроблено акцент на використанні проблемних методів навчання в процесі формування творчої особистості з достатньо високим рівнем володіння фаховими термінами, що сприяють виокремленню показника сформованості досліджуваного компонента як успішність виконання різних творчих, дидактичних завдань із засвоєння фахової термінології.