00 DSpace/Manakin Repository

Кейс-метод у формуванні комунікативної компетентності студентів технологічного напряму (спеціальності 181 Харчові технології) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2023-09-27T19:51:10Z
dc.date.available 2023-09-27T19:51:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки / Херсонський державний аграрно-економічний університет. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 2. С157-163. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8130
dc.description.abstract У статті розглянуто кейс-метод як одним із методів вирішення складних проблем, які не мають чіткої структури і передбачають застосування студентами свого творчого потенціалу і креативності. Визначено, що для цього методу характерна наявність актуальної проблеми чи ситуації, дійових осіб, драматичної складової і необхідності вибору. Поряд із цим, у кейс-методі беруть участь суб'єкти, які зіштовхнулися з конкретною проблемою чи ситуацією у реальному житті. Доведено, що мета кейсів – детальний аналіз, а не оцінювання (особливо, завчасне оцінювання). Навчання за допомогою кейсів розвиває здатність аналізувати, уникати помилок, які часто виникають під час виконання конкретних завдань. Кейс має задовольняти такі вимоги: відповідати чітко поставленій меті; мати відповідний рівень складності; ілюструвати різні аспектів життя; мати національне забарвлення; бути актуальним; ілюструвати типові ситуації; розвивати аналітичне мислення; провокувати дискусію; мати кілька рішень. З’ясовано, що участь студентів у практичної діяльності щодо опрацювання кейс-ситуації сприяла розвитку їх інтелектуальних і комунікаційних здібностей, формуванню інформаційної грамотності, а відповідно і комунікативної компетентності. Визначено, що застосування кейс-технології сприяло формуванню таких ключових і професійних компетенцій студентів технологічного напряму: уміння швидко знайти необхідну інформацію з теми та її важливі положення; уміння користуватися здобутою інформацією у практичних ситуаціях; засвоєння конкретних знань з галузі технологій в обсязі навчального плану ЗВО, а також у розширеному обсязі. Доведено, що застосування кейс-методу у роботі зі студентами технологічного напряму дозволяє підготувати майбутнього фахівця. Долучити його до роботи у сучасних динамічних умовах виробництва та соціуму, сформувати і розвити компетенції, які необхідні сучасному професіоналу. ru
dc.description.sponsorship The article examines the case method as one of the methods of solving complex problems that do not have a clear structure and requires students to use their creative potential and creativity. It was determined that it is characterized by the presence of an actual problem or situation, actors, a dramatic component and the need to make a choice. Along with this, the case method involves subjects who have encountered a specific problem or situation in real life. It has been proven that the purpose of case studies is detailed analysis, not evaluation (especially early evaluation). Thus, learning with the help of cases develops the ability to analyze, avoid mistakes that often occur during the performance of specific tasks. The case must meet the following requirements: meet a clearly set goal; have an appropriate level of complexity; illustrate different aspects of life; have a national color; be relevant; illustrate typical situations; develop analytical thinking; provoke discussion; have several solutions. It was determined that the use of case technology contributed to the formation of the following key and professional competencies of technological students: the ability to quickly find the necessary information on the topic and its important provisions; the ability to use the acquired information in practical situations; assimilation of specific knowledge in the field of technologies in the scope of the curriculum of higher education institutions, as well as in an extended scope. It has been proven that the use of the case method in working with students of the technological direction allows you to prepare a future specialist. It was found out that the students' participation in practical activities related to working out the case situation also contributed to the development of their intellectual and communication abilities, the formation of information literacy, and accordingly, communicative competence. To involve him in the work in the modern dynamic conditions of production and society, to form and develop the competencies that are necessary for a modern professional. ru
dc.publisher Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки / Херсонський державний аграрно-економічний університет. Херсон : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 2. С157-163. ru
dc.subject кафедра соціальних та поведінкових наук, кейс-метод, технологічний напрям, комунікативна компетенція, заняття з української мови (за професійним спрямуванням). ru
dc.title Кейс-метод у формуванні комунікативної компетентності студентів технологічного напряму (спеціальності 181 Харчові технології) на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу