Репозиторий Dspace

Експериментальні дослідження моделей плит покриттів сільськогосподарських аеродромів в лабораторних умовах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Янін, Олексій
dc.contributor.author Ємел’янова, Тетяна
dc.contributor.author Новікова, Світлана
dc.date.accessioned 2022-06-10T09:15:22Z
dc.date.available 2022-06-10T09:15:22Z
dc.date.issued 2022-05-20
dc.identifier.citation Янін О.Є., Ємел’янова Т.А., Новікова С.М. Експериментальні дослідження моделей плит покриттів сільськогосподарських аеродромів в лабораторних умовах. Актуальні проблеми інженерної механіки / Тези доповідей IХ Міжнародної науково-практичної конференції. Загальна редакція ― М.Г. Сур'янінов. Одеса: ОДАБА, 2022. ― С. 198-201. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8016
dc.description.abstract У статті представлені результати випробувань моделей жорстких покриттів для сільськогосподарських аеродромів із шестикутних плит у лабораторних умовах. Моделі плит виготовлено з бетону на основі портланд шлакоцементу марки 300. Вибрано оптимальний склад бетону. Для цього були виготовлені зразки, що мають форму куба, розмірами 10 х 10 х 10 см. Їх випробовували на міцність на стиск у віці 1 року; 3; 7 і 28 днів. Наведено результати трьох серій експериментів з трьома групами зразків. Першу групу виготовляли з бетону без внесення в нього пластифікуючих добавок, другу - з бетону з додаванням хлориду кальцію (CaCI2), а третю з додаванням суперпластифікатора нафталіну - формальдегідного типу (С-3). Встановлено, що найбільшу міцність на стиск мають зразки, в які введено добавки суперпластифікатора С-3. З бетону з цією добавкою виготовляли моделі плит. На основі існуючих методів моделювання встановлюються співвідношення між параметрами шестикутної пластини та параметрами її моделі. Представлено результати випробувань п'яти моделей пластин. Два з них були навантажені центральним вантажем, а три інші – навантаженням, прикладеним у кутку. Проведено аналіз характеру руйнування моделей при різних методах навантаження. Встановлено, що при навантаженні пластинчастої моделі центральним навантаженням у ній спочатку з’являються радіальні тріщини. Однак вони не призвели до втрати несучої здатності моделі, і навантаження можна було збільшувати далі. При подальшому збільшенні навантаження відбувалося утворення кільцевих тріщин. Це призвело до повного знищення пластинчастої моделі. При випробуванні пластинчастих моделей на кутове навантаження на їхній верхній поверхні з’явилися лише кільцеві тріщини. В якості руйнівного навантаження було прийнято таке навантаження, при якому на поверхні моделі з'являється перша волосяна тріщина. Зроблено висновок, що руйнування центрально навантаженої моделі плити відбувається при навантаженні, що перевищує в середньому в 1,2 ÷ 1,3 рази розривне навантаження при навантаженні кута моделі. ru
dc.language.iso other ru
dc.subject жорсткі покриття для сільськогосподарських аеродромів ru
dc.subject шестикутні плити ru
dc.subject портланд шлакоцемент ru
dc.subject пластифікуючі добавки ru
dc.subject руйнівне навантаження ru
dc.title Експериментальні дослідження моделей плит покриттів сільськогосподарських аеродромів в лабораторних умовах ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись