dc.contributor.author |
Стукан, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-13T08:08:48Z |
|
dc.date.available |
2022-05-13T08:08:48Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Стукан Т.М. Аналіз сучасних трендів туристичного бізнесу. Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». Випуск 73. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 152-155. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7948 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено основні причини, які обумовили виникнення та розвиток нових напрямів туристичного бізнесу у 2021 році. Проаналізовано основні тренди в туризмі, які стали актуальними в умовах пандемії, коли кордони закриті, а люди обмежені для відвідування нових країн і відкривають для себе локації внутрішнього туризму. Проаналізовано тенденцію до нарощення попиту на активний екотуризм і за прогнозами експертів у 2022 році він буде тільки зростати. Запропоновано заходи, які допоможуть змінити стан негативних наслідків в туристичній сфері, які відбулися за три роки пандемії COVID-19. Визначено також, що період закритих кордонів як внутрішніх, так і зовнішніх зумовив туристичний бізнес переорієнтуватися на крафтового виробника туристичних послуг, який знаходиться поруч та йому є чим зацікавити й здивувати туриста. Для туристичних агенцій запропоновано при формуванні туристичних локацій в середині країни враховувати ряд механізмів, які в подальшому спонукатимуть до просування даного напряму на внутрішньому ринку. |
ru |
dc.publisher |
Науковий журнал «Причорноморські економічні студії». |
ru |
dc.subject |
тренд, туристичний бізнес, мікротуризм, медичний туризм, глемпінг, чемпінг, slow-туризм, віртуальні подорожі |
ru |
dc.title |
Аналіз сучасних трендів туристичного бізнесу. |
ru |
dc.title.alternative |
ANALYSIS OF CURRENT TRENDS IN THE TOURIST BUSINESS |
ru |
dc.type |
Article |
ru |