Abstract:
У статті визначено основні причини, які обумовили виникнення та розвиток нових напрямів туристичного бізнесу у 2021 році. Проаналізовано основні тренди в туризмі, які стали актуальними в умовах пандемії, коли кордони закриті, а люди обмежені для відвідування нових країн і відкривають для себе локації внутрішнього туризму. Проаналізовано тенденцію до нарощення попиту на активний екотуризм і за прогнозами експертів у 2022 році він буде тільки зростати. Запропоновано заходи, які допоможуть змінити стан негативних наслідків в туристичній сфері, які відбулися за три роки пандемії COVID-19. Визначено також, що період закритих кордонів як внутрішніх, так і зовнішніх зумовив туристичний бізнес переорієнтуватися на крафтового виробника туристичних послуг, який знаходиться поруч та йому є чим зацікавити й здивувати туриста. Для туристичних агенцій запропоновано при формуванні туристичних локацій в середині країни враховувати ряд механізмів, які в подальшому спонукатимуть до просування даного напряму на внутрішньому ринку.