Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Стрикаленко, Євгеній | |
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.contributor.author | Андрєєва, Регіна | |
dc.contributor.author | Гузар, Віктор | |
dc.date.accessioned | 2022-02-20T12:34:37Z | |
dc.date.available | 2022-02-20T12:34:37Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Шляхи оптимізації швидкісно-силової підготовки юних футболістів різного ігрового амплуа [Текст] / Стрикаленко Є.А., Шалар О.Г., Андрєєва Р.І., Гузар В.М. / Scientific Collection «InterConf», (97): with the Proceedings of the 9 th International Scientific and Practical Conference «International Forum: Problems and Scientific Solutions» (February 6-8, 2022). Melbourne, Australia: CSIRO Publishing House, 2022. p. 566-574 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7907 | |
dc.description.abstract | В статті досліджується рівень розвитку швидкісно-силових якостей юних футболістів. Доведена ефективність використання впровадженої методики розвитку швидкісно-силових якостей юних футболістів. За тестом серійні стрибки приріст становив 9%. Відносний приріст за тестом стрибок у довжину з місця склав лише 2%, за тестом стрибок у довжину з трьох кроків 7%, за тестом стрибок вгору з місця 18%, за тестом стрибок вгору з діставанням предмету всього 2%. Ефективність виконання тестових завдань доволі сильно залежить від індивідуальних характеристик спортсменів та від її антропометричних ознак, як в більшості випадків у гравців різного амплуа суттєво відрізняються. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Scientific Collection «InterConf» | ru |
dc.subject | футболісти | ru |
dc.subject | фізична підготовленість | ru |
dc.subject | швидкісно-силові якості | ru |
dc.subject | Кафедра загальноекономічної підготовки | |
dc.title | ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ШВИДКІСНО-СИЛОВОЇ ПІДГОТОВКИ ЮНИХ ФУТБОЛІСТІВ РІЗНОГО ІГРОВОГО АМПЛУА | ru |
dc.title.alternative | SPEED AND POWER PREPAREDNESS OF YOUNG FOOTBALL PLAYERS OF DIFFERENT GAME RANGE | ru |
dc.type | Article | ru |