Abstract:
У статті розкрито особливості розвитку творчих здібностей, як
першочергової психолого-педагогічна мети в роботі викладача закладу професійної
освіти. Розкрито сутність та особливості організації науково-методичних основ
розвитку творчих здібностей з учнями закладів професійної освіти та їх
педагогічному обґрунтуванні з врахуванням психолого-педагогічних аспектів
технічної творчості учнів. Висвітлено стан проблем сучасних педагогів, вчителів,
керівників гуртків, що надало можливості обґрунтувати необхідність даного
дослідження. Представлено стадії проходження творчої діяльності учнів. Доведено,
що під час організації навчально-виховного процесу в закладах професійної освіти
необхідно враховувати психологічно-фізіологічні, педагогічні особливості учнів для
оптимального вибору форм і методів активізації пізнавальної діяльності учнів.