Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черненко, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-01T12:26:05Z | |
dc.date.available | 2022-01-01T12:26:05Z | |
dc.date.issued | 2021-11-02 | |
dc.identifier.citation | тези | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7657 | |
dc.description | Тренінг надає реальні практичні знання, які отримані в результаті власного досвіду, а не тільки інформації. При цьому отриманий досвід залишається як можливість застосовувати (або не застосовувати) освоєні інструменти на власний розсуд та цілеспрямовано змінюватися й розвиватися. | ru |
dc.description.abstract | У тезах подана інформація щодо визначення тренінгу, його сутності та значення для особистісного і професійного розвитку Тренінг – це одночасно: цікавий процес пізнання себе та інших; спілкування; ефективна форма опанування знань; інструмент для формування умінь і навичок; форма розширення та обміну досвідом. Тренінг можна вважати особливою формою або методом навчання, який спирається не на знання в результаті отримання інформації, а на реальні знання, засновані на можливості пережити на власному досвіді те, про що викладено, наприклад, у лекції або підручнику. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | КИЇВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИЛАДІВ | ru |
dc.relation.ispartofseries | Збірник тез; | |
dc.subject | Тренинг, soft skills, практичні знання, поведінкові навички для професійного та особистого розвитку | ru |
dc.title | Тренінг як метод розвитку особистості | ru |
dc.title.alternative | Тези до збірника матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції | ru |
dc.type | Other | ru |