Abstract:
У тезах подана інформація щодо визначення тренінгу, його сутності та значення для особистісного і професійного розвитку Тренінг – це одночасно: цікавий процес пізнання себе та інших; спілкування; ефективна форма опанування знань; інструмент для формування
умінь і навичок; форма розширення та обміну досвідом. Тренінг можна вважати особливою формою або методом
навчання, який спирається не на знання в результаті отримання інформації,
а на реальні знання, засновані на можливості пережити на власному досвіді те, про що викладено, наприклад, у лекції або підручнику.
Description:
Тренінг надає реальні практичні знання, які отримані в результаті власного досвіду, а не тільки інформації. При цьому отриманий досвід залишається як можливість застосовувати (або не застосовувати) освоєні інструменти на власний розсуд та цілеспрямовано змінюватися й розвиватися.