Репозиторий Dspace

Тренінг як метод розвитку особистості

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Черненко, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2022-01-01T12:26:05Z
dc.date.available 2022-01-01T12:26:05Z
dc.date.issued 2021-11-02
dc.identifier.citation тези ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7657
dc.description Тренінг надає реальні практичні знання, які отримані в результаті власного досвіду, а не тільки інформації. При цьому отриманий досвід залишається як можливість застосовувати (або не застосовувати) освоєні інструменти на власний розсуд та цілеспрямовано змінюватися й розвиватися. ru
dc.description.abstract У тезах подана інформація щодо визначення тренінгу, його сутності та значення для особистісного і професійного розвитку Тренінг – це одночасно: цікавий процес пізнання себе та інших; спілкування; ефективна форма опанування знань; інструмент для формування умінь і навичок; форма розширення та обміну досвідом. Тренінг можна вважати особливою формою або методом навчання, який спирається не на знання в результаті отримання інформації, а на реальні знання, засновані на можливості пережити на власному досвіді те, про що викладено, наприклад, у лекції або підручнику. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher КИЇВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИЛАДІВ ru
dc.relation.ispartofseries Збірник тез;
dc.subject Тренинг, soft skills, практичні знання, поведінкові навички для професійного та особистого розвитку ru
dc.title Тренінг як метод розвитку особистості ru
dc.title.alternative Тези до збірника матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись