dc.contributor.author |
Черненко, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-01T12:26:05Z |
|
dc.date.available |
2022-01-01T12:26:05Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-02 |
|
dc.identifier.citation |
тези |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7657 |
|
dc.description |
Тренінг надає реальні практичні знання, які отримані в результаті власного досвіду, а не тільки інформації. При цьому отриманий досвід залишається як можливість застосовувати (або не застосовувати) освоєні інструменти на власний розсуд та цілеспрямовано змінюватися й розвиватися. |
ru |
dc.description.abstract |
У тезах подана інформація щодо визначення тренінгу, його сутності та значення для особистісного і професійного розвитку Тренінг – це одночасно: цікавий процес пізнання себе та інших; спілкування; ефективна форма опанування знань; інструмент для формування
умінь і навичок; форма розширення та обміну досвідом. Тренінг можна вважати особливою формою або методом
навчання, який спирається не на знання в результаті отримання інформації,
а на реальні знання, засновані на можливості пережити на власному досвіді те, про що викладено, наприклад, у лекції або підручнику. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
КИЇВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИЛАДІВ |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Збірник тез; |
|
dc.subject |
Тренинг, soft skills, практичні знання, поведінкові навички для професійного та особистого розвитку |
ru |
dc.title |
Тренінг як метод розвитку особистості |
ru |
dc.title.alternative |
Тези до збірника матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції |
ru |
dc.type |
Other |
ru |