Аннотации:
Основною метою статті є обґрунтування впливу молодіжного підприємництва на стратегічний розвиток туристичного бізнесу.
Проведено аналіз сучасного стану і перспектив розвитку молодіжного підприємництва в туристичній галузі країни. Досліджено специфіку і технологію його функціонування в цій галузі.
Аспект наукової новизни проведених досліджень полягає в обґрунтуванні необхідності та доцільності впровадження молодіжного підприємництва в туристичну індустрію з метою залучення додаткових грошових надходжень, стимулювання реструктуризації регіональної та державної економіки, орієнтації на економічне зростання, залучення інвестицій, покращення якості послуг.
В дослідженні було розглянуто основні особливості управління розвитком туристичної галузі та впровадження молодіжного підприємництва як одного зі стратегічних напрямів розвитку, досліджено альтернативні підходи до стратегічного розвитку туристичного бізнесу та сформовано основні результати.