DSpace Repository

ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕРНЕТ-ПІДПРИЄМСТВ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Нікітенко, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-12-28T17:57:59Z
dc.date.available 2021-12-28T17:57:59Z
dc.date.issued 2021-04-02
dc.identifier.citation Нікітенко К.С. Взаємодія інтернет-підприємств зі споживачами товарів та послуг у сучасних умовах глобальних викликів. Інтелект ХХІ. 2021. № 2. С. 88-91. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7617
dc.description.abstract Сучасний розвиток економічних відносин та їх глобальний характер, з одного боку, розвиток інформаційно- комунікаційних технологій – з іншого, призвели до появи специфічної форми взаємодії – електронного бізнесу та комерції. Суб’єкти ринку швидко освоюють нові можливості для організації ділових комунікацій та активно беруть участь в електронному бізнес-середовищі. Це призводить до того, що доступ до інформаційних техно- логій стає не просто конкурентною перевагою, а необхідною умовою функціонування суб’єктів ринку. Однак, незважаючи на стрімкий розвиток електронних ділових комунікацій, існує велика кількість проблем, що пере- шкоджають інтеграції національної економіки у світовий економічний електронний простір. Великі українські корпорації зі значними обсягами експорту та широкими зовнішньоекономічними зв’язками просто не можуть дозволити собі залишатися поза простором сучасного світового ринку, на який його електронна частина почи- нає приносити все більшу частку. Великі обсяги продажів дають змогу, навіть якщо невелика частина виробле- ної продукції продається на перших етапах, забезпечити економічну ефективність своїх електронних плат- форм. У статті розглянуто причини, чому потенціал електронної комерції в Україні не реалізований повною мірою, та основні чинники зростання Інтернет-комерції в країні. ru
dc.publisher Національний університет харчових технологій ru
dc.subject електронна комерція ru
dc.subject Інтернет-підприємство
dc.subject електронний бізнес
dc.subject сектор гостинності (B2C)
dc.subject Кафедра економіки та фінансів
dc.title ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕРНЕТ-ПІДПРИЄМСТВ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ ru
dc.title.alternative INTERACTION OF INTERNET ENTERPRISES WITH CONSUMERS OF GOODS AND SERVICES IN MODERN CONDITIONS OF GLOBAL CHALLENGES ru
dc.type Article


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account