Короткий опис(реферат):
В статті показано, що процес стратегічного управління на невеликому підприємстві неформалізований та найчастіше всього протікає в знання керівника підприємства на фоні потоку інших задач. Доведено, що актуальною задачею є створення інформаційної системи прийняття управлінських рішень, яка на основі планування фінансового стану малого підприємства могла би підказати керівнику, як грамотно розпоряджатися фінансовими засобами. Розроблено новий підхід для вирішення проблеми створення механізмів та інструментів засобів для підтримки процесу прийняття інвестиційних рішень в малому бізнесі на основі процедури ситуаційного аналізу ринку, як складної соціально-економічної системи в умовах невизначеності. Розглянута імітаційна модель системи управління, як найбільш важливий елемент системи підтримки прийняття рішень, що визначає ефективність рішення. Дослідження проводиться на основі інтеграції парадигми багатоагентних систем в якості моделі системи управління, які побудовані за допомогою індуктивних суджень агентів та інструментів нечіткого логічного висновку для обробки невизначеної інформації