DSpace Repository

Озеленення загальноосвітніх навчальних закладів та його вплив на формування художнього смаку у школярів

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Тетяна
dc.contributor.author Торбіна, Леся
dc.contributor.author Завгородня, Галина
dc.date.accessioned 2021-12-22T20:01:11Z
dc.date.available 2021-12-22T20:01:11Z
dc.date.issued 2021-07
dc.identifier.citation Бойко Т.О., Торбіна Л.В., Завгородня Г.А. Озеленення загальноосвітніх навчальних закладів та його вплив на формування художнього смаку у школярів. Traektoriâ Nauki = Path of Science. 2021. Vol. 7, No 7. Р. 4001-4007. ru
dc.identifier.issn 2413-9009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7531
dc.description.abstract У статті розглядається проблема формування художньо-естетичного смаку у школярів та вплив озеленення пришкільних зелених зон на цей процес. Під час вивчення предметів природничого спрямування у школярів повинні сформуватись поняття про основи краси рослинних об’єктів, про співвідношення індивідуально-особистісної реакції та якості об’єкта. Метою навчання в такому контексті має бути послідовна реалізація гуманістичного принципу – дбайливе ставлення до внутрішнього світу людини, її інтересів і потреб, збагачення її духовного потенціалу. Досягненню цієї мети сприяє впровадження в освітній процес особистісно-орієнтованого підходу, спрямованого на цілісний розвиток особистості школяра. Формування художньо-естетичного смаку дітей є однією з актуальних проблем гармонійного розвитку особистості, успішне вирішення якої поліпшує якість педагогічного процесу у закладів загальної середньої освіти. Почуття й розуміння краси, художньо-естетичний смак не формуються самостійно, їх слід виховувати, послідовно формувати та розвивати. Одне з провідних місць у формуванні естетичного смаку є вивчення декоративних якостей деревних та трав’янистих рослин зелених зон закладів загальної середньої освіти. На їхній базі можуть проводитись як уроки предметів природничого спрямування, так і практичні заняття гуртків. Вдало оформлений зелений простір формує у школярів естетичне сприйняття форми і простору, симетрії та асиметрії, комбінації світла та тіні, фактур та кольору, тобто формування художньо-естетичного смаку. Насадження деревних рослин та квітникові композиції сприяють формуванню поняття про основи краси рослинних об’єктів, про співвідношення індивідуально-особистісної реакції та якості об’єкта. Проведення занять на території зелених зон навчальних закладів компенсують дефіцит спілкування з живою природою, формують художньо-естетичний смак дітей, виховують дбайливе ставлення до навколишнього середовища. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Path of Science ru
dc.subject озеленення та благоустрій; зелені зони закладів загальної середньої освіти; художньо-естетичний смак. ru
dc.title Озеленення загальноосвітніх навчальних закладів та його вплив на формування художнього смаку у школярів ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account